Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi

Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Kritični prometni problemi u ulici Matteo Benussi
Stvoreno

15. siječnja 2024. 18:52

Mjesni odbor

Centar

Status

Prihvaćeno

Pregleda

396

Glasova

4 za / 0 protiv

O ovom prijedlogu

Prema „Planu održive urbane mobilnosti“ kojeg ste nedavno izradili, te prema našim povratnim informacijama sa terena, u ovom dokumentu ćemo vam pokušati predočiti kakvo je stanje u ulici Matteo Benussi, te predložit ćemo vam moguće rješenje do kojeg smo mi kao građani/stanari došli nakon dugogodišnjeg zajedničkog objektivnog promišljanja i suživota u toj ulici.

Također smatramo da naša povratna informacija sa terena može konstruktivno nadopuniti „Plan održive urbane mobilnosti“.

MOLIMO VAS PRIJE SVEGA POGLEDAJTE OVU SNIMKU KAKO BI VAM BAR DJELOMIČNO PRENIJELI ONO ŠTO ĆE MO ISPOD POKUŠATI I OPISATI RIJEČIMAvideo link

KRITIČNI PROMETNI PROBLEMI SU:

  1. „Bolesno/Opasna“ brza vožnja
  1. Ulica je puna djece (pošto je ta ulica glavni ulaz u vrtić, školu, dvoranu, crkvu, vanjsko rukometno igralište), te ista ta djeca se svakodnevno nalaze u nesigurnom prometnom okruženju.
  1. Veliko prometno opterećenje izmjereno u „Planu održive urbane mobilnosti“ (800 vozila na da izvan sezone, 1400 vozila na dan u sezoni), koje znatno povećava pritisak na već problemtično raskriže „Carducci -  Istarska - Lorenzetto“.
  1. Nepostojanje biciklističke trake za ulicu koja je jedan od glavnih koridora prema starom gradu.
  1. Nedostatak parkinga za potrebe stanara.
  1. Konstantna neprimjerena parkiranja po nogostupima, pješačkim prijelazima, ulazima u garaže … itd (di god se stigne).
  1. Iako postoji zabrana prometovanja teškim vozilima to se nikako ne poštuje.
  1. Na gornjem raskrižju „Matteo Benussi – Stjepan Radić – Omladinska“, kod dvorane „Pionirski dom“ konstantno se dešavaju opasne prometne nesreće (vidi izvještaj MUP-a), baš zbog toga što osobe koje ne poznaju to rakskrižje prolete iz ulice Stjepana Radića u ulicu M.Benussi bez da stanu na stop misleći da su na glavnoj prometnici.

Nota: Baš zbog istog tog razloga se u „Planu održive urbane mobilnosti“ spominje nedostatak preglednosti na tom raskrižju (Matteo Benussi – Stjepan Radić – Omladinska), te da bi rješenje bio kružni tok, no isto tako se spominje da nedostaje dovoljno prostora.

 

RJEŠENJE KOJE PREDLAŽEMO KAO GRAĐANI/STANARI TE ULICE:

Predlažemo da se ulica zatvori za automobile i motocikle na razini raskrižja (Matteo Benussi – Omladinska – Stjepan Radić). Zatvaranje ulice izradom lijepog zelenog otoka (stabla, cvijeće ...).

Ulicu Matteo Benussi bi pretvorili u dvosmjernu ulicu na način da bi stanari i djelatnici (vrtića i zgrade narodne obrane) u ulicu ulazili sa donje strane.  Ulica bi od trenutnih 26 parkinga na naplaćivanje, zadržala sveukupno 17 parkinga za stanare (broj koji sasvim zadovoljava potrebe stanara), te bi dobili mjesta za biciklističku traku, i potrebno dvosmjerno prometovanje. U gornjem dijelu ulice postoji mjesta za polukružno okretanje (možemo vam, ako ste voljni, bolje predočiti to rješenje usmenim putem).

Prednosti takvog rješenja:

  1. Znatno bi se smanjio problem opasnih prometnih nesreća na raskrižju „Matteo Benussi – Stjepan Radić – Omladinska“.
  2. Ne bi bilo potrebno sagraditi kružni tok na tom istom raskrižju, a nema ni mjesta (prijedlog koji se spominje u „Planu održive urbane mobilnosti“)
  3. Smanjenje posljedičnog pritiska prometa na gradsko središte (raskriže „Carducci - Istarska - Lorenzetto“).
  4. Revitalizacija ulice i školsko/vrtičke zone

NOTA: u kratko poboljšali bi život ovog dijela grada, smanjili bi pritisak prometa, ohrabrili bi građane da manje koriste automobile.

ZAKLJUČAK:

Svjesni smo da naše rješenje može na prvu izgledati drastično, no molimo vas da si uzmete vremena te da ga razmotrite na miru. Duboko smo uvjereni da će te i vi zaključiti kako bi to rješenje moglo biti jedan od prvih koraka u skladu sa vašim/našim ciljevima „Plana održive urbane mobilnosti“.

Lokacija